Avancerad sökning Avancerad sökning

P: Gdzie uzyskam informacje dotyczące wpłaty i planowanej daty wysyłki mojego zamówienia? 

O: Obsługa po aukcyjna realizowana jest przez nasz oddział w Toruniu. Możesz skontaktować się z nami na dwa sposoby: telefonicznie - 56 6200004 lub wysyłając email na adres: [email protected]

P: Zrobiłem/am przelew od razu po zakończeniu aukcji. Kiedy zostanie nadana przesyłka z moim zamówieniem?

O: W pierwszym dniu po zakończeniu aukcji otrzymujemy najwięcej wpłat. Nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkich zamówień jednego dnia, dlatego prosimy o cierpliwość - przesyłka zostanie nadana w przeciągu 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania środków na naszym koncie. Staramy się zachować jak najwyższy standard obsługi klienta, jednak skompletowanie przesyłki oraz prawidłowe zabezpieczenie paczki wymaga czasu.

P: Dokonałem/am wpłaty, ale nadal nie otrzymałem/am potwierdzenia zaksięgowania środków. 

O: Dokonujemy wszelkich starań by wprowadzać informację o zaksięgowaniu wpłaty najpóźniej następnego dnia od momentu otrzymania wpłaty na konto. W przypadku bardzo dużej ilości wpłat zdarzają się 2-3 dniowe opóźnienia w odznaczeniu, że płatność została zaksięgowana. Jeżeli płatność nie została odznaczona w ciągu 5 dni od dokonania wpłaty prosimy o kontakt mailowy wtedy niezwłocznie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.

P: Kiedy nastąpi wysyłka wylicytowanych przedmiotów? 

O: Wysyłki są realizowane zgodnie z kolejnością księgowania wpłat. Bardzo prosimy o cierpliwość.

P: Jaki jest czas na dokonanie płatności? 

O: Zgodnie z regulaminem klient zobowiązany jest do dokonania płatności w przeciągu 3 dni od dnia otrzymania podsumowania aukcji. Jeżeli kupujący chce ustalić inny, indywidualny termin płatności prosimy o kontakt mailowy pod adresem: [email protected]

P: Koszt przesyłki jest za wysoki. Jak mogę go obniżyć? 

O: Na wysoki koszt wysyłki składa się wiele czynników, jedynym z nich jest koszt dodatkowego ubezpieczenia, które obejmuje numizmaty. Większość przewoźników wyłącza z ubezpieczenia artykuły kolekcjonerskie, szczególnie przedmioty wykonane z metali szlachetnych jak złoto i srebro. Klient może zrezygnować z ubezpieczenia przesyłki. W takiej sytuacji wymagamy przesłania do nas wiadomości na adres mailowy: [email protected] z oświadczeniem, w którym znajdzie się informacja o rezygnacji z ubezpieczenia (ponoszeniu całkowitej odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie/zniszczenie paczki). Dopiero po otrzymaniu takiej wiadomości wygenerujemy nowe podsumowanie zamówienia z ponownie obliczonymi kosztami wysyłki.

P: Jak zmienić adres do wysyłki lub ustalić indywidualny termin wysyłki zamówienia?

O: W przypadku chęci zmiany adresu doręczenia przesyłki prosimy o wiadomość mailową na adres: [email protected] ze skrzynki pocztowej, która została użyta do rejestracji do udziału w aukcji. Informację można do nas również skierować za pośrednictwem serwisu OneBid.

P: W podsumowaniu aukcji nie ma przedmiotu, który wylicytowałem lub miałem inne problemy z licytacją na żywo. 

O: Nie odpowiadamy za problemy techniczne. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z administratorem serwisu OneBid.

P: Chciałbym/abym odebrać przesyłkę osobiście. Jak ustalić termin się odbioru zamówienia? 

O: Zamówienia można odbierać w naszej siedzibie w Toruniu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub w Poznaniu – w tym przypadku wyłącznie po uzgodnieniu indywidualnego terminu odbioru. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 56 6200004 lub mailowy pod adresem [email protected], pozwoli to nam na przygotowanie zamówienia lub przekazania go do oddziału w Poznaniu.

P: Czy moje zamówienie może odebrać inna osoba? 

O: Tak, ale wyłącznie po wcześniejszym przesłaniu mailowej informacji zawierającej dane osoby upoważnionej do odbioru zamówienia (imię i nazwisko, numer dokumentu) na adres: [email protected]. Wiadomość należy wysłać ze skrzynki mailowej, która została użyta podczas rejestracji do aukcji.


Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytania lub masz inne wątpliwości - napisz do nas: [email protected] lub zadzwoń: 56 6200004 - chętnie pomożemy. 


Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem NGC, oferujemy kompleksowe pośrednictwo w procesie gradingu monet i banknotów oraz bezpłatne porady w tym zakresie.

Twoja opinia jest dla nas ważna dlatego prosimy o wystawienie krótkiej opinii na naszym profilu Google - WYSTAW OCENĘ - dzięki niej możemy stale podnosić jakość naszych usług. Bardzo dziękujemy za poświęcony czas.

keyboard_arrow_up